Thursday, July 14, 2011

Freebies


Received email from Nuffnang saying that i'm part of the TGV Birthday Surprise for Nuffnangers!! Yeay, Maka dengan ini saya layak menerima bukan satu tapi EMPAT (4) complimentary passes for any movie at TGV Cinemas outlets nationwide. 



Now i feel special. Hahaha perasan. Padahal officemate aku dh 2 orang dapat before aku. Anyway, lunch time tadi sempat lari ke office Nuffnang untuk collect tiket-tiket berharga itu. Gila kalut, as if malam ni juga nak tengok movie kan? Typical me hehe.. Nuffnang ni macam tau-tau je aku ada seorang anak bujang yang gila tengok wayang. Asal ada cerita baru, siibuukk je dia nak ajak tengok. Selagi tak bawak, selagi tu la dia akan merengek.

Kitorang dah tengok Transformers DOTM. Harry Potter plak aku tak follow. So tak decide lagi nak tengok cerita apa. Kalau ikut Haikal dia nak tengok cerita ni....




Tak tau sempat ke tak sebab tiket tu valid sampai 31 August 2011 je.



No comments:

Post a Comment